وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این ضدانقلاب با دادن پرچم رژیم منحوس پهلوی به نام پرچم رسمی‌ایران و تی‌شرت‌های دارای پیام حمایت از محکوم امنیتی مذکور به تماشاگران بی‌اطلاع لهستانی که از محتوای این شعارهای خبری نداشتند، تلاش کرد از پخش زنده این دیدار سوءاستفاده کند. گروه‌های سلطنت‌طلب‌ نیز که در ۳۶ سال پس از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی‌همواره در برابر اراده ملت مسلمان ایران شکست‌خورده و ناکام مانده‌اند، تنها به سبب دیده شدن فقط دو پرچم شیر و خورشید، آنهم در اندازه بسیار کوچک در جریان پخش زنده مسابقه والیبال تیم ملی والیبال ایران از صدا و سیمای جمهوری اسلامی‌به گونه‌ای ابراز خوشحالی کرده‌اند که گویی جمهوری اسلامی‌را براندازی کرده‌اند!!

تماشاگران-1

با این وجود، برخی عوامل سلطنت‌طلب‌ها نیز که در بازی تیم ملی والیبال ایران برابر تیم والیبال آمریکا با بی‌توجهی تماشاگران ایرانی مواجه شده بودند، در دیدارهای بعدی تیم ملی والیبال ایران حضور چندانی در محل برگزاری مسابقات نداشتند و پروژه خود را شکست‌خورده دیدند.

با دیدن تصاویر حواشی و تماشاگران دیدارهای اخیر تیم ملی والیبال ایران درمی‌یابیم که بر خلاف ادعای سلطنت‌طلب‌ها، اکثر قاطع تماشاگران و حامیان تیم ملی والیبال ایران، پرچم جمهوری اسلامی‌را در دست دارند و در واقع به فراخوان گروه‌های ضدانقلاب پاسخ منفی داده و آنها راه به حساب نیاورده‌اند.

تماشاگران-۳

تماشاگران-۲


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب: تیم ملی والیبال ایران جام جهانی دریا صفایی سلطنت‌طلب‌ها حامیان ولایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com